ilgebrc gazi olabilir , atak haftasinda olabilirsiniz . Bebekten bebege degisiyor uykular , bazi bebekler dogdugu gunden uykucu oluyor , bazilarida uykudan nefret ediyor malesef , benim kizim 3 aydan sonra biraz daha duzene girmeye baslamisti . Atak haftalarinda falan degisiyor uykulari . Gecici surecler sabret guzel anne 😍