ummukerem hırıltı yaşıyoruz ara ara sebepsiz ve ek belirtisiz 3 hocayla da görüştüm, ben kalp hastasıyım doğumdan 2-3 ay sonra kardiyolog gördü ek olarak öksürük, ateş vs yoksa sorun yok diyorlar şimdi görünce tekrar tedirgin oldum sadece tek şüphem bazen kucaklarken acaba yanlış mı tutuyoruz diye oluyor yaşayan var mı acaba