Rumeysa6774 Bebegim zor. Nefes alıyor hırıltılı 26 günlük bugun hem aspiratörü hem deniz suyunu denedim çok agladı kızardı bi an bayılır gibi oldu çok korktum gunde 5 kere yapın yazıyor devam etmelimiyim sizdede bunlar oldumu
Zuleyha__19 Rumeysa6774 bebeğiniz henüz çok küçük çok kuvvetli çekmeyin birde Deniz suyuyla güzelce ıslanmasını sağlayın burnunun ki içindekiler yumuşasın rahat gelsin
Melikesgt Rumeysa6774 günde 5 kere aspire ederseniz burnu çok acır ve tahriş olur, serum fizyolojiği gün içinde 3-4 kere sıkın, 1 kere de aspiratörle çekin. Benim bebeğim de başta çok ağlıyordu ama şimdi alıştı.
[silindi] Rumeysa6774 Birden hüüp diye çekmeyin. Kesik kesik arka arkaya çekin hem tahriş olmaz hem canı yanmaz. Günde 5 kez serum fizyolojik damlatabilirsiniz. Çok aşırı tıkanık değilse sabah akşam temizleseniz yeter. Sadece akşam uykusundan önce bile yeter. Banyo yaptırınca da açılıyor burnu.
Mustafammerve Deniz suyu çok yakar ezcaneden serum alın serumfizyolojik onunla cekin oğlum 5 ay 15 günlük hala günde 4 5 kez çekerim bebekliğinden buyana her bi burnuna 1.5 cc sikarim yıkarım burnunu öyle açılır.