Arkadaşlar merhaba oğlum 15 ay 12 günlük sürekli eğilip kalktığım için emzirirken belim çok ağrıyor ve bu durumdan çok rahatsızım bana aşırı düşkün fakat artık zorlanıyorum emzirmeyi bıraktırsam nasıl olur Ne yapabilirim lütfen yardımcı olabilir misiniz bu konuda deneyimlerinize ihtiyacım var