Kızlar kavanoz mamalarından zorda kaldığınızda kullanıyor musunuz dışarıda falan?
Ne zaman kullanmaya başladınız?
Doktorlariniz bu konu hakkında güvenilir bi marka önerdi mi?
Bir de mesela ben şuan tadım aşamasındayım ama dışarı çıkarken sebze yada meyve mama yapıp koymak istiyorum kac saate kadar dayanabilir acaba?