Acu_ eksiklik olmasa da kışın güneşten yararlanamadığımız için d vitamini almak lazım, d colefor içiyorum en azından haftada bir. Çinko eksikliğim var magnezyum da iyi geliyo diye ocean osteofine kullanıyorum bi de bazen aklıma gelirse omega 3. Hastalanmamak için c vitamini almaya çalışıyorum