hazal3421 tamamen iyileştim denirmi bilmiyorum ama boyun ağrım yok denecek kadar az. Kütletme ihtiyacı duyuyodum snde bir hemde şunda hiç yok. Başık ağrırdı hemde hergün boynumdan ötürü. Baş ağrım yok yaptırdığımdan beri. Kol ağrımla zaten hastaneye gitmiştim oda yok denecek kadar az şuanda.