Merhaba anneler 5 ay önce sezeryan doğum yaptım. İlk 2 ay bomba gibiydim hemen ayaklandım bir sorunum yoktu. Ama son 1 aydır fiziksel birşeyler yaşıuorum. Etraf değil etraf sabit ama sanki kafamın içi sallanıyo dönüyor gibi, denge kaybı hissim olıuor ama sanki gerçek denge kaybı gibide değil biri çekıyormuş gibi çekilme gibi. Sersemlik oluuor. Ara ara oluuordu ama çok sıklaştı kafama takıyorum. 11 yıllık bankacıyım masa başı iş. Telefon derken boyun düzleşmesinden şüphelenıyorum çünkü hörgüç dedigimiz şey var bende ense koklerm ağırıyor kafamn sadece arkası zaman zaman. Tansıyon değil kontrol edıyorum ara ara . Kafamı arkaya attıgımdada ensemın altı ağırıyor tutulmuş gibi gergin orası hep. İlk dogumumdan sonrada olmuştu biraz ama zamanla çok azaldı. Bıyun düzleşmesi bunlarınyapar mı