4 günlük bebeğim var. Hastanede ilk emzirmeden başladı daha memeden tiksiniyo sanki. Çok üzülüyorum oyle olmasına. Sarılık riskimzi var diye elimle sagıp hep az da olsa vermeye calısıyorum ama yetmıyor mama takvıyesı gerektı. Ben uzuldugum ıcın pompa aldım dun kullandım ama sıkıntı bebek meme emmıyor. Sut pompası ılesagdım sagmaya ama akşamına goguslerım taş gıbı oldu her tarafı. Ne dokunabılıyorum ne sagabılıyorum ılık duş masaj soguk konpres lahana ne varsa denedım asla hafıflemıyor kendılıgınden şakur şukur akıyor gıdyorr acıdan duramıyorum. Ne yapmam lazım