29 ekimde doğum yaptım kızlar sütüm hemen indi çok şükür ve bebeğime yetiyor. Hastanede ebeler 2 saatte 1 dediği için 2 saatte bir emzirmeyi denedim ama bebeğim aşırı uykucu uyanmıyordu. Uyandığı zaman çok güzel besleniyor ama gözlerini açamıyordu. Şimdi idrarını yaparken çok zorlanıyor ağlayacak gibi oluyor huzursuzlanıyor. Böbrek genişlemesi de var. Beslenemiyordur ondan çişini yapamaz diyorlar ama doyunca bırakıyor şırıngayla verince de almıyor.