tugbaninpenceresi Merhaba arkadaşlar, biz ek gıdaya geçtik artık su da veriyorum, ama nasıl vericem bilmiyorum, normal içme suyunu kaynatıp soğutup mu vericem, yoksa direkt içme suyunu mu vericem, bir de piyasa da bebek suları var onlar nedir kullanan var mı
Rbia tugbaninpenceresi kaynatıp soğutup vereceksin canım. Ben normal hazır su kullanıyorum. Bebek suyu kullanmıyorum Bi bilgim yok o konuda
Canan06 tugbaninpenceresi bebek suyunu kaynatmana gerek yok direk verebilirsiniz icme suyunu kaynatp sogutup vern
Mammakup tugbaninpenceresi ben direk şişedeki içme sularından veriyorum. Bardakla veriyorum kaşıkla almıyor biberonla diş kaşıyor. Bardak bize iyi oldu