yagmur3494 Bebeğim için aptamil kullanıyorum mamayı çoğalttığımdan beri hem kabız oldu hemde mamayı çoğlatmama rapmen kilo alımı yok sizlerin bebeklerinde böyle bir şey oldu mu aptamilde
barlas29 yagmur3494 25 gündür aptamil kullanıyorum bende öyle düşünüyorum nedense bugün doktor kontrolümüz var belli olucak kg yeteri kadar almıştır umarım
deozge yagmur3494 ben aptamil kullanıyorum kilo alımı çok iyi bir sorun yaşamadık hatta kilo alımı fazla diye doktor su bile önerdi bize
busmah61 yagmur3494 hipp cok iyi benim sutum gelmedi ilk baslarda oglum 3500 dogdu 3300 e distu mama basladik 2 günde dondu kilosuna tavsiye ederim tabi simdi mama kullanmiyorum
2prensesannesi30 yagmur3494 İlk kızımda kilo aldrdi ama aşırı gaz sancısı huzursuzluk yaptı biz bıraktık en son normale döndü çocuk 🥹
babyisleeping yagmur3494 benim bebeğime en iyi kilo aldıran mama aptamil oldu gaz sıkıntısı falanda çekmedik. Diğerleri aldırmadı