_muzikutusuu sonuct doktorunuz bunu sıze vermıs ates ve genız akımtısı oldugı ıcın sen doktornu dınleyeceksın sana akıl verenlerı degıl. Azıtro antıbıyotık ben 3 aylım kıızma kullandım enfeksıyon ıcın . Her ılacın mutlaka yan etkısı vardır . Antıbıyotıkler zaten genel olarak ıshal yapar. O yızden korkma ver . Ateslenıyorsa enfeksyon olabılır