Bizimde aynısı oldu dün yatırırken hiç birşeyi yoktu ama bu hafta genel olarak biraz iştahsızdı gece 3 de tuvalete kalktı bir baktım ki ateşi 38,5 5-6 saat arayla tekrar yükseldi doktora götürdüm boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi yine girdik antibiyotik döngüsüne geçen ayda içmiştik 😭