Pamukhanim_ 12 aylık kızım. Bizim de öğlen yok hiç. Çorba falan sevmiyor ben de meyveli yoğurt muhallebi falan ile geçiştirmek istemiyorum öğleni ama çorba sevmiyor yaa. Kaşığa çorbayı alıp üstüne minik ekmek parçası koyuyorum ekmeğe hayır diyemediği için öyle bir kaç kaşık içiyor işte🙂 sabah için önerim eline alıp yiyebileceği şeyler yapın omlet pankek vs. Kızım artık çatal kaşığı kendi kullanmak istiyor hiç zorlamadım birden gelişti doğrusu. Bi de bazen ben de zorluyorum yesin diye ama bazen de bırakıyorum kendi kahvaltımı yiyorum onun önüne de koyuyorum lokma lokma ne yaptıysam artık. Yiyor kendi kendine iyi kötü.