ben941_ gokcinn önemli olan doktorun yorumu bizimde biri 60 biri 61 çıktı çok iyi dedi doktor ama eğer ölçüm sırasında bebek kendini kasarsa yada durmassa yanlış ölçülmüş olabilir ama bence bu sıkıntı yok
ayaznannesi gokcinn korkmayın açılar normal görünüyor. bebek 2 aylık olunca kalça ultrasonu için götürülür biraz geç götürmüşsünüz. ortopedi doktoruna takip amaçlı yönlendirmiştir herhangi bir sıkıntı yok görünüyor
hemshireanne gokcinn korse falan yazmışlar ama siz bebeğinizi sling yada kanguruya koyup bağlayın kendinize. Bacakları yanlardan açık kalacak şekilde. Böylece eklemleri iyi ve yerinde gelişecektir
gokcinn ben941_ kaç aylık olduğunu sordu 3 aylık dedim çoçuk doktoruna gittik sonuç için birşey demeden ortapediye yönlendirdi oda randevulu olduklarını söylediler dünden beri moralim çok bozuk büyük birşey mi var diye endişeleniyorum
ben941_ gokcinn korkma yeginim de vardı bir süre korse kullandı geçti yani inşallah sizinkine gerek kalmaz birde geç kalmışsınız biz 55 günlükken yaptırdık
gokcinn ben941_ 3 hafta önce idi ilk randevumuz düzelme ihtimali olabiliyor%95 dedi geri gönderdi randevu oluşturup bu ikinci çekinişimiz keşke o ilk kalça usg mizde ortapediye yönlendirseydi