Günaydın kızlar bilmiyorum belki saçma gelir sizlere daha pazar günü ölüsünü bulduk oğlumun bazasında hurçtan çıktı üstelik hurç benim elimdeydi o korkuyla fırlattım çığlık çığlığa ancak korkum hala geçmedi aklım çıkıyor en ufak seste bile vücudumda bişeyler geziyor gibi huylanıyorum mutfak dolaplarıma bile girmiş pisliğini buldum banyoya girerken kapıyı tıklatıyorum çok komik hala çekmecelerimi açarken korkuyorum yatağa yattığımda ses dinliyorum panik atak hastasıyım ilaç kullanmama rağmen böyle kaygılıyım üstelik bana bir tavsiye verin kızlar gün boyu çocuğumla yalnızım etrafımda kimsem yok eşimin iş yeri uzak akşam anca 9 da geliyor bu korkumu nasıl yenerim bilmiyorum 🥲🥲