nnoktaa 20 gün olucak nerdeyse ben böyle bırsey görmedım , aşırı halsızlık ve ara ara boğaz ağrısı oluyor, doktora gıttım boğazın kötü olmuş antıbıyotıksız geçmez dedı, yazdı ama mıdeme cok dokunuyor mıde koruyucuda ıcıyorm fayda etmıyor , bende yarım ıcıyorm şmdi , asla geçmiyor ya maf etti benı elım kolum tutmuyor resmen