2 aylık bebeğim yeşil mukuslu kaka yapıyor böyle jöle kıvamında gibi bir de beyaz katı kaka geliyor normal midir İlkin turuncu sıvı kaka yapıyordu sonra birden yeşil mukus suya döndüne olabilir sizce başına gelen var mı aynı zamanda çok huzursuz 2 ay boyunca sürekli ağlıyordu kakasını ve gazını yapmakta çok zorlanıyordu hala da biraz öyle