aylin762 bizde 3.5 aylıkken sünnet olduk. İlk 2 gün sadece çiş yaparken doğal olarak ağladı sadece. Onu. Dışında ne sünnet olurken ağladı ne de sonrasında. Zaten bebiş oldukları için çok çabuk iyileşiyor hücreleri. Küçükken yaptırmak çok büyük kolaylık oluyor. Biz kantaron yağı sürmüştük bol bol hem pipisine hemde bezine. Sünnetten sonra dikkat etmeniz gereken en büyük şey pipisinin beze yapışmaması. Onun dışında emin olun 1 hafta bile olmadan normale dönüyorlar 🌸🫶🏻