Muallimannecik Benim kızım da ne yaygaralar koparıyordu 😊 Bir de "bununla mı emziriyorsun?, bebek de gaz oluyordur, ugraşmıyorsun (uğraşıp ağlamasına sebep olursam), ağlatma çocuğu, böyle sütü çekemiyordur, sütün yetiyor mu, az mı geliyor, uçlu emziriyorsun diye boğazına takılıyordur... " vb. cümleleri çok duydum. Sonra kulaklarımı tıkadım. Ne yapayım böyle emiyor dedim. Ben iyi hissedersem bebeğim de o kadar iyi hissedecek diye düşündüm. Lohusayken zaten herşey insanın üstüne üstüne geliyormuş gibi oluyor. 5 dk tuttu diye yazmışsınız. İnşallah sizin bebeğiniz daha çabuk uçsuz emmeye başlar.