Daha önce yazmıştım yüz felci geçirdim Prednol kullanıyorum kortizon. Doktor tedavi bitene kadar emzirme dedi. yaklaşık 18 gün içicem. 5 gündür kullanıyorum. Sütüm çok azaldı sağıyordum. Bebeğimi ilaç bitince emzirmek istiyordum. Kesilmemesi için önerileriniz var mı😞 hem stres oldum bu duruma hem de birden yemeği kestim. Tuz ekmek şeker makarna vs hiçbişey yemiyorum haliyle sütümü de çok etkiledi