Merhaba hanımlar nasılsınız, kafamı kurcalayan bir şey var 🥲benim bebeğim 6ay 7günlük , geçenlerde evimize misafir geldi kucağına aldı ve hiç ağlamadı sizinkiler ağlıyor mu yabancılarda yoksa keyiflerinden taviz vermiyorlar mı 😅😅,emziriyorum bu arada bunu söylememin nedeni de yanlış anlaşılmasın hani başkaları yedirmiyor hep benim kokumu alıyor sadece yani artık tanımalı diye düşünüyorum boşuna mı kuruntu yapıyorum bilmiyorum 🤷♀️ siz ne düşünüyorsunuz?