aslhns bizde bugün son kremlenmeyi olduk psikojim bozuldu durup durup ağlamaya başlıyorum çocuklar sürekli tv izliyor ben internetten uyuz araştırıyorum iki kere kremlendik hap kullandık ne olur ne olmaz diye 3. Yü yapmak istiyorum hala kaşınıyorum dün doktor bitmiş hiçbir şey gözükmüyor dedi ama yok ben asla normal değilim