ozlemliya Hanımlar gögüs ucu yarasına ne iyi gelir lansinoh kullanıyorum ama geçmiyor . Derisi soyuluyor kuruyor falan kızım emerken çok acıyor . Tavsiye edeceğiniz birşey var mı?
seoulyolumkacti ozlemliya Mom da fito olmasi lazım kremin adi onu çok övmuslerdi kullananlar da memnun kalmıştı 🙏🏻 inşAllah ise yarar
ozlemliya @richgirl ilk doğduğunda gümüş kapak kullandım ama gümüşe karşı alerjim olduğundan kabardı baya cildim :(
firstmama gümüş kapak +lansinoh + kantaron yağı kullandım hem göğüs ucuma hem sezaryen yerime iz kalmadı şükür
Kitsu Hiçbir şey sürmeyin. Kendi sütünüzü sürüp bir kapakla kapatın. Kıyafete değmesin yeter plastik bardak bile olur demisti doktorum. Emzirmeden hemen önce kendi sütünüzü sürüp bebeğe tutturursaniz daha az canınız acır