cpkm çok zor bir durum . Onlar uyumayinca bizler de dinlenemiyoruz . Dinlenemeyince anne olarak yetersiz kaldığımızi hissediyoruz. Allah yardımcınız olsun ama bance hiç risk almayın derim Allah korusun şu baybay denen damlanın yan etkileri agirmis. Dediğim gibi biz şanslı olanlardik bişey yapmadı. Peki ya yapsaydı ? Düşündükçe deli oluyorum Allah korudu diyorum.