minikelebek3 sizi üzmek istemem ama bu uzunca bir süre devam ediyor. Fakat bir yerden sonra evizin dağınıklığına, uykusuzluğa, yorgunluğa alışıyorsunuz, sonra bu düzensizliğin içinde kendinize bir düzen oluşturuyorsunuz. Her anne de benzer duyguları yaşıyor, sonuçta yeni bir kimlik kazanıyorsunuz bu da sancılı bir süreç. Ama hepsine uyum sağlayacaksınız, yorulmanız çok normal, daha zamana ihtiyacınız var. Her an çok güzel ama bunu geçince anlıyorsunuz. Sadece şunu düşünün, bir gün eviniz hep düzenli kalacak, deliksiz uyuyacaksınız, kendinize bolca vakit ayıracaksınız ama o zaman size bakan minik bebeğiniz kocaman bir çocuk, ergen olmuş olacak. O yüzden şu an çok kıymetli 🌸