Oglum 18 ayine daha yeni girdi. Onceden gece deliksiz uyurdu. Anca iki kez uyanir emer emerken de uyurdu bende direk yatirirdim. Son 2 aydir emerken uyumak yerine uyaniyo o yizden mecbur tekrar dalsin diye sallamak zorunda kalıyorum. Bu son 2 gecedir de sürekli olarak uyanip duruyo. Dun gece 5 kere uyandi mesela 4 e kadar sonra uyanmadi zaten 2 bucuk tan 4 e kadar da salladım dalmadigi icin. (Gece uyku saati 8.30 9.00 arasi) bu aksam da 9 da uyuttum 3. Ye uyandi. Emzirip tekrar sallayıp uyuttum. Sabaha kadar kim bilir kac kere daha uyanicak.🤦🏻♀️ 18. Ayda bunlar normal mi? Yaşayan var mi ya?