Kızlar daha önce grip aşısıyla.alakali birşeyler yazmıştım buraya yaptırmak istiyorum diye yaptırdım cuma günü oğluma ama cumartesi hemen tekrar burnu aklamay başladı yani aşıdan sonra böyle olması hasta olması çok normalmiş ama 1 buçuk aydır grip öksürükn dongusuyle uğraşıyoruz öksürüğü daha geçen hafta bitirilebilmiatik şimdi tekrar burun akintisi başladı korkuyorum yine bogulcak gibi oksurcek diye çocuk daha yeni iglesme aşamasına girmişti grip oluncada hemen oksuruge çeviriyor of yine başa döndük 1 aydır uğraşıyordum