Logusalığımın 15.gününde sağ kaburga altımda şiddetli ağrı ,mide bulantısı ve sırt ağrısı ile defalarca acillik oldum serumla kendime gelebildim safra kesemde taş olduğu ve sadece ameliyat ile geçeceği söyleniyor ve sürecim hala daha devam ediyor daha 2 gece önce acillik oldum benim gibi olup ameliyat olan var mı acaba süreç nasıl korkmalımıyım inanılmaz korkuyorum ameliyat sonrasında beni neler bekliyor çabuk iyileşiliyor mu bilgilendirirseniz mutlu olurum ❤️