Hayallerhayatolsa Lazziya23 bu sene senelerdir salak yerime konulduğumu öğretti Erkekten sevgi dilenmemyi ögretti
Pamukhanim_ Lazziya23 anne olunca herşeyin daha farklı olduğunu öğretti, eşimin annesi 4 yıldır bişeyler söylüyordu bana koymuyordu bişey demiyordum ama kızıma yönelik olunca laflar değişti işler, ve ikincisi eşimin gerçek yüzünü gösterdi bu yıl bana
loveboymomy Lazziya23 bu sene bana çok şey öğretti aslında. Bebeğimin kolik olduğu zmanlarda sabrı öğretti yine o donemde yardım istediğimde kimseyi yanımda bulamayınca herkesin herşeyine kosmamayi öğretti. Kısacası ben demeyi öğretti. Çok zorlu 4 ay geçirdim ve tek başıma. O günlerin sonunda ise çocuklarından başka kimseye tahammülü ve merhameti olmayan birine dönüştüm. İyi mi oldu evet çok iyi oldu. Şimdi kafami kaldırıp bakıyorum ki ben varsam varmış herkes.
bberatbarlas Lazziya23 mucizeye şahit olmayı öğretti inancım sukrum sabrım arttı. Genç kizligimdan beri cocugun olmaz diyen doktorlara rağmen evliliğimin 2.ayinda hamile kaldım suan ayağımda sallıyorum 4 aylik anneliği öğretti bu yıl iliklerime kadar cok sukur elhamdülillah
lina01010 Lazziya23 neler öğretmedi ki. Kimseye güvenmemeyi . Doğurmakla anne olunmadığını. Kardeş demenin çok güzel olduğunu. Ve herşeyin başı sağlık olduğunu
ozr42 Lazziya23 bu sene bana kendinden başka kimseye güvenemeyeceğimi öğretti . O yapmaz demeyeceksin çok yakının bile olsa
shiningmother34 Lazziya23 bu sene aydınlanma senem oldu ille namaz vallahi namaz arkadaşlar. Her şey gelir geçer. Ve er yada geç olucağına varır. Canınızı sıkan hiç kimse veya hiç bi olayı mezara götürmeyeceğiz. Değmez🤌 silkelenip kendimize geleceğiz. Mütevazi ve dürüst olucaz. Bi evlat yetiştiriyoruz ilerde bu evlat işte beni böyle bi kadın yetiştirdi diyecek hikayenizi güzel yazın🌷🖤
hepyerdeyizz Lazziya23 Hersekilde yanlız olduğumu tekrar tekrar yüzüme vuran bir semeydi sagolsun . İkinci çocuğum oldugunda kimse yoktu yanımda hastalandi kimse yoktu ben hastalandım Neler çektim bir kisi gelip çocuklarla ilgilenelim sen dinlen demedi . Ama bundan sonra insanların genelindne nefret etmeyi öğrendim
Zynp35 Lazziya23 kendimi daha çok önemsemem, herseyi kafaya takmamak, ve daha nicelerini öğretti. Kanser ile savaşıyorum kızlarım esim için ve bilhassa en çok kendim için güçlü durmayı. En önemli şeyin kendim olduğunu öğretti
Hemdem__ Bana sevgiyle bakan bir çift gözün herşeyden ve herkesten daha değerli olduğunu öğretti. Ben aramayınca aramayan sormayan insanlardan uzaklaşmayı ve bunun için üzülmemeyi öğretti.
hilalllnurrr En büyük zenginliğin sağlık, kendin ve ailen olduğunu insanların heran yüzüstü bırakabileceğini, hayatın her anının tadını çıkartmasını öğretti😇
ftmylm Lazziya23 yaşadığın evde huzurlu hissedebilmek çok önemliymiş sağlık sevgi saygı olduktan sonra diğer her şey çok önemsizmiş yani bazı korkularım var huzursuzlığa sebep olan bazı durumlar var Allah’ıma her gün şükrediyorum her gün dua ediyorum bir gün bu huzursuzluktan kurtulursam mutlu olunacak huzurlu olunacak en ufak bir anı bile ziyan etmeyeceğim Allah’ım çocuklarımıza eşlerimize ailemize bizlere sağlık huzur ve mutluluk versin o kadar gereksiz şeyleri dert ediyoruz ki insan durup düşününce utanıyor
umaycinar94 Bu sne bana acı cekmeyı cocuklrm ıcın guclu olmayı ogrettı bbaamı kaybettım 48 gun once acının en buyugunu yasadım ılkokul 3 e gden oglum ve ayın 18ınde 1 yasına gırcek kızımla evın ıcınde hem acımı yasıyorm hem cocuklrmla ılglnıyorm onlar ıcın guclu durmayı ogrendım