hasretcnr Ben geçen çarşamba düşük yaptım 8 haftalıkken aranızda düşük yapanlar varsa kanama ne zaman bitiyor ağrılı süreç ne zaman bitiyor yani tam olarak normale ne zaman dönülüyor nelere dikkat etmek gerekiyor?
yakisiklinin_annesi hasretcnr ben 3.5 aylık hamileyken düşük yapmıştım 14 gün kanamam olmuştu ama ben düşükten sonra kürtaj da olmuştum sonrası bende çok ağrılı geçmemişti sadece kanamam olduğu zaman kendime dikkat etmemiştim ve anestezinin etkisinden olsa gerek baya yatak döşek hasta olmuştum sonrada düzelmiştim Elhamdulillah
Meri-Mel hasretcnr Benim düşük olmadı ama8 haftalık kalbî durduğu için kürtaj oldum iki doktor gördü özel ve devlet gelişimi de durduğu için alındı benim kananam iki üç güne geçti afdersiniz özel bölge ağrısı da bid hafta sürdü, belim ise 1 ay sürdü 😞