Bebeğim 4 aylık oldu gazı bitmiyor azalmıyor. Sma comfort , Hipp organic combiotic, aptamil conformil hepsini denedik. Comfortta çok gazlı ama kakasını rahat yapıyor, hipp gazı geçirdi ama kabız oldu, aptamil de ise gaz oldu ve çocuk sürekli ıkınıyor günde 3 kez kaka yapmaya başladı. Nurse harveys damla , sab simplex damla işe yaramadı. Nırse harveys colex şurup ishal yaptı. Çok yoruldum var mı önerisi olan