ozlemozd devlet hastaneler biraz baştan savma yapıyor bu ilaç işin yani en azından bizi. Gittiğimiz öyleydi. Özelde iyi bir doktor bulduk bikaç kez eczane karışımı bir ilaç kullandık en son losyon kullandık . Tabi bu süreçte temizlik çok önemli halıları kaldırdım oyuncakları kaldırdım siyah poşetlerde bir hafta beklettim bu kısım önemli lütfen bunu atmalayın . Halıları tek tek çöp poşetlerini koyduk oyuncaklar aynı şekilde yıkayamayacagım her şey çöp poşetinde bekledi kapalı bir şekilde bir hafta. Her gün nevresim değiştirip 60°’de yıkadık kıyafetlerimi de aynı şekilde ve her gün koltuk dahil ev süpürdük sirkeli suyla sildik . Koltuklarda örtü kullandım iki günde bir onları da değiştirip yıkadım. En son tedavi bitip duş aldığımızda evi sinek ilacı ile her yerine kapı kolları yerler ilaçlayıp evden çıktık ve başka bir yerde kaldık 1-2gün