Kızlar selamlar
7 ye yakın çürük var biri baya derinlesti ve agriis var oğlumun. 1 sene ye yakındır özel devlet bi sürü doktora gittik devlet fakülteye yönlendiriyor tabi oraya randevu al alabilirsen özel fahis fiyatlar söylüyor hadi onu taksit falan hallederiz yeter ki cocuk ağrı çekmesin ama
Genel anestezi ile yapıyorlar tamamen uyutularak korkularım var malum haberler de neler görüyoruz bunların dışında çevre kendi ailem bile bizim zamanımızda doktor ku vardı dis fircamiz mi vardı normal çürür düşer gider falan diye gecistiriyolar baski yapiyolar yani sanki keyfimden ben anestezi verdiiricwm çocuğa
Onun zorluğu oğlum ve ben çekiyoruz
Ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım tecrübe eden varsa yorum bekliyorum sedasyon veya genel anestezi ile bu kadar küçük yaşta dolgu yaptıran anne varmi acaba