eses123 valla ben de 1 tog uyku tulumu arıyorum nerden aldın? Odam 22 derece falan 1.6 tog sade zıbınsız terliyor çocuk her seferinde bence 23 derecede kesinlikle 1 tog ideal sabaha karşı serin olabiliyor, petekleri kapattım serin olsun diye oda ama kışın 1 tog yeterli olacak gibi bize de petekle