Merhaba anneler bebegım 5ay+7 günlük çoklu besın alerjisi var. Doktorumuz ek gıdaya baslamamızı söyledi fakat çok korkuyorum anafilaksi gecırır diye. Şimdiye kadar balkabağı muz elma havuc kabak tatlı patates denedık bir sorun cıkmadı. Fakat bundan sonra nasıl ilerleyeceğimı bilmiyorum sizler nasıl ilerledınız? Alerji testinde bir şey çıkmadı ama ben yoğurt yumurta patlıcan yediğimde bebeğime dokunuyor lütfen yardım edın