alpannesi37 Merhaba arkadaşlar, 6.ayda meme reddi başladı enfeksiyondan hastanede yatıyorduk ve mama takviyesi de aldığı için zorlamadım reddedince. Sağım yaptım ama emmedikçe süt azaldı şuan 8. Aydayız 30cc bile çıkmıyor. Birkaç kez emmeye başlar gibi oldu ama süt yok o yüzden devam etmiyor. Tabii ek gıda alıyor ama süt de vermek istiyorum. Yaklaşık 2 aydır sağım yaparak güzel beslenerek deniyorum bir şeyler.Ama olmuyor. Benzer durum yaşayan var mı acaba memeye döndürenler nasıl yaptınız? EDS deneyeceğim emsin istiyorum az da olsa bir öğün de olsa. Yazarsanız sevinirim fikirlerinize ihtiyacım var.
Dmtt06 alpannesi37 merhaba maalesef böyle konulara rağbet olmuyor bu platformda ben de sizinle aynı durumdayım şu an ne yaptınız bebeğinizi memeye geri döndürebildiniz mi
anneoldum1212 alpannesi37 ben en başından beri başaramadım biberona alışınca meme akışını beğenmedi. 5,5 aydır sağarak veriyorum mamayla birlikte ve artık büyüdükçe sağmama da izin vermiyor ilgi istiyor sütüm çok azaldı sağmadıkça ya da emzirmedikçe de süt artmıyor maalesef
alpannesi37 Dmtt06 Merhaba çok üzgünüm ki döndüremedim. Çok uğraştım ama dönmedi Şuan 13 aylık ve mama ile devam etmek zorunda kaldım
Dmtt06 alpannesi37 olsun canınızı sıkmayın önemli olan sağlıklı olması ben de başaramazsam çok fazla kendimi yormayacağım mamayla devam edeceğim
symstf Dmtt06 eğer sütünüzü arttırma gibi bir düşünceniz varsa en geç 2 saatte bir sağım yapmalısınız bebeğiniz emiyorsa her emmeden sonra yine 10 ar dk uyarı sağımı yapmanız gerekiyor. Birde arada 2-3 dakikalık uyarı sağımları yaparsanız gayet de güzel arttırırsınız sütünüzü ama çok zahmetli bir iş yani yanınızda size yardımcı olacak birileri yoksa zorluyor.
Halista Dmtt06 merhabalar. Solgarın b12 takviyesi brewers var. Ben sabah 4 akşam 4 tablet kullandım. Bestlak damla,e bebeğin malt içeceği,mamsel anne çayı,dut hoşafı,incir uyutması. Bende etkili olmuştu. Emmeyi reddeden bebek çok zor Allah yardımcınız olsun
Dmtt06 symstf benim hiç desteğim yok maalesef gurbetteyim ayrıca çalışıyorum benim artık artması mucize gibi bir şey
symstf Dmtt06 evet sizin şartlarınız da zor kaç aylık bebeğiniz? İlk 3 ay süt arttırmak çok daha kolay ama sonraki aylarda zor oluyor.
senerse Dmtt06 bebeğim 8 aylık ilk iki üç ay arada emdi sonra bıraktı bu zamana kadar sağarak verdim son zamanlarda çok azaldı arkadaşım yazın alkolsüz bira içtiğini ve içtiği günlerde sütünün çok olduğunu söyledi onun bebeği emiyordu ama yine de bugün aldım deneyeceğim bende
Dmtt06 senerse şu maltlar mı acaba siz söyleyince aklıma geldi ilk kızımda içmiştim gerçekten süt yapıyordu
Dmtt06 Halista solgar bende çok şişkinlik yaptı malt içeceğim bir de anne çayı aldım ona başlayacağım bebeğim memeyi tekrar tuttu şükür artar inşallah