Dabakinci Arkadaşlar bebeğim altı aylık ilk kabak tadımı yaptık üç gün ama o üc gün de kakasında hep kabak cıktı sonra havuc denediK yine kakasında havuçlar cıktı sindiremiyor mu acaba ondan mı böle oluyor yoksa normalmidir böle olması
MomTubamom Dabakinci bende öyle duymuştum küçükler herşeyi yiyemeyebiliyolar 3yaşındayken oğluma ne zaman haşhaş tatlısı yedirsem kakasında aynen çıkıyodu araştırdım zaten o yaştaki çocuk haşhaşı sindiremezmiş bi daha da vermedim bide ek gıdaya ilk yumurtayla başlanıyo diye biliyodum ben
Janss Dabakinci Önce sulu kıvam ile mi başladınız ? Meyve suyu ince muhallebi kıvamı, biraz daha koyu , hafif pütürlü, oütürlü, taneli ... gibi devam etmeniz gerekir . Sindiremediği için oluyor .
[silindi] Dabakinci Bizde dün başladık ek gıdaya. Doktorumuz elma, armut, patates, havuç başlattı şimdilik.
deletedmom4842 Dabakinci Ben bu konuyu araştırdım ve böyle olması çok normalmiş zamanla mideleri alışacak merak etmeyin
Dyts MomTubamom yumurta alerjen olabilir zaten en başta sarısıyla başlıyoruz ama ilk önerilen pirinç unlu muhallebi🙋🏼
Dabakinci Janss sulu degil püresi buharda hastayım zeytinyağ kattım doktor öle söledi :( meyvesuyu filan verme ilk sebze dedi doktor ne yedircemi şaşırdım ya
Dabakinci [silindi] ya bizim doktorumuz meyve ile başlayınca sebzeyi tutması alışması zor oluyor dedi sebze ile başlattı
Dabakinci deletedmom4842 ya çok teşekkür ederim suan okuyunca cok sevindim zaten süt alerjisi var birde sebzeyi cıksın istemiyorum.olunca yazınızı rahatladım biraz daha
yuksekipek Dabakinci kabagı 7. Ay ve 7. Aydan sonda öneriyo uzmanlar. Kabagın ishal yapma özelliğivar. Genelde Kabız bebeklere Yedirilir ve çokta vitaminli değilmiş. Sadece besleyici özelliği varmış o kadar daha yeni okudum 😊
Dabakinci yuksekipek evet biz kabızlıkta cektik belki doktorumuz ondan kabakla başlatmş olablir ama ishal olmadık cok sükür 👼aslında kabakla cok sıkıntı olmadı havuc baya oldu.
Gorursensoyle Dabakinci kabakla başlatan ilk doktor sinizki heralde daha önce duymadım😊 ilkten elma armut havuç sularıyla başlanıyor ya da püresiyle siz pütürlümü verdiniz blendırdan geçirin
Dabakinci Gorursensoyle blender dan gecirmeyi pek önermiyorlar malesef :( cam rende ve ezme gibi işlemler yaparak verdim ve baya püreydi ilk verdiğim icin asla pütürlü vermem onun dısında sebze ile başlanması gerektiğini iki farklı doktor tavsiyesi üzerine başladım ve nette de araştırdım birde tabi gıda ve süt alerjisi olunca bu sekilde yaptık.