mgkurt bebem 14.5 aylık erkek bebesi. %50si neşe %50si öfke. Yürüyor bizimki. Ben ona kızınca o bana daha çok kızıyor ve bildiğin ellerini açıp bebek dilinde azarlıyor küsüp başka odaya falan gidiyor dhhdhdjd özellikle ne istediğini anlamadığım zamanlarda 😅 oyun olayı asla yok, yani oyuncak ya da etkinlik bebesi değil. Saklambaç oynuyoruz günün yarısında. Koltukların arkasına girip trencilik oynuyoruz yakalamaya çalışıyoruz birbirimizi. Kitap okuma var alıp gelir ama maks 2 dk dinler hfjdjjdj sürekli 10-15 dk bile olsa kapı önüne çıkarız. Mahalle ortamı, komşunun hindileri kazları var onları izleriz. Hayvan seslerini bu sayede öğrendi 😅 beraber makine boşaltıyoruz kepceleri falan o koyar mesela. Ona ayırdığım mutfak eşyaları var tenceresinden çaydanlığına kadar. Oyun kurarız bana günde bir 10 kere falan çay servisi yapar. Top atmayı öğrenmiş top oynuyoruz. Ev temizleyeceksem yenilebilir kinetik kum yaptım ben mutfağı adam edene kadar hem oynar hem yer hem salonun içine eder 😂 Kelimeleri taklit ediyor mesela ayran, ahtapot diyor ama biz söyleyince tabi , rutin kullandığı kelimeler anne baba dede git Allah Allah o kadar