Kızlar selamlar, 3 gün önce oğluma rota virüs aşısıyla beraber toplam 4 aşı yapıldı o gün akşam gayet sakindi ve aşıların etkisiyle halsiz olduğu için uykuya kolay geçti fakat 3 gündür akşamları çok huzursuz devamlı ağlıyor tabii ki ağlayacak bebek bu ama merak ettiğim şey daha önce 8 olunca sakince uyuttuğum bebeğimin böyle değişmesi sizce aşılardan mıdır yoksa bi atak haftası içinde miyiz? merak ettim.. sizlerin başına böyle bir şey geldi mi?