Bebeknaz 20 aylık bebeğim emzirmeyi kesecektim gündüz o kadar iyiydi ki akşam 8 gibi bı kriz tuttu hiç bı şekilde sakinlesmedi 9 a kadar ağladı nefesi kesilesiye kadar bende 5 dk tekrar sakinlessin diye meme verdim tekrar bütün gündüz ki çabam çöpe gittii
aslanmomy Bebeknaz aslında yavaş yavaş azalta azalta deneyin mesela günde 5 sefer veriyorsanız 2.1 düşürün sonra onuda bırakın birde böyle deneyin illaki krizler oluyor ya meme bırakma sabır işi tez zamanda bırakır inşallah
mgkurt Bebeknaz 13 aylık uyku meme emzirmesini kestim ilk denememde ağlayarak iki kez emzirdim çok ağladı ama inanın bana max 3-4 gün sonrası çiçeeekkk
mamacitaa_ Bebeknaz ayy çok zor ya benimkide 20’aylik oldu meme olmadan durmuyor memeyle uyuyor hep çok korkuyorum kesmekten
momas Bebeknaz kademeli kesmek en iyisi bende bıraktırma sürecindeyim ve azaltarak gittim. Şu an iyi gidiyoruz bakalım bebekler çabuk alışıyor düzene
Bebeknaz aslanmomy ben bu kadar kriz beklemiyordum ya ağlar 5 dk sonra geçer diyordum ama 1 saat hiç susmadı cığırdı sesi kısıldı bildiğiniz
Bebeknaz aslanmomy yarın tekrar baslayayimmi sizce azalta azalta bu şekilde devam edeceğim galiba demi
Bebeknaz mamacitaa_ bende cokk korkuyordum korktuğum başıma geldi ev başıma yikilacakti ağlamasindan😌
Bebeknaz momas biraz aciklarmisiniz Mesela ben bugün gündüz hiç vermedim akşam bir kere verdimm Gece napmaliyim Yarın gündüz napmaliyim
momas Bebeknaz yani hani direkt hiç vermedim gibi değil de gündüz 3 kere emiyorsa 1-2 gün 2 kere emsin sonra 1 sonra hiç gece de öyle 3 kezse yine azaltarak
papatya5858 Bebeknaz bir şey olmz siz dvm edin azaldıkça umudunu keser.Bnde kızımda ilk gece ve ertesi gün bir kere emzirdim sonra kesildi ztn.Sirkeyle biraktirdim sürdüm ağzına acı gelince kendi bıraktı gel meme dediğimde eeeg derdi.Gecede meme için kalktığında sirke şişesi yanımda olurdu onu koklatirdim döner uyurdu geri isterseniz bir deneyin