Aloneangel_ Merhaba arkadaşlar 24 aylık bir kızım var bugün itibariyle sütten kestim fakat anlamadığım derecede göğsümde hassasiyet ve ağrı var yani nasıl bu kadar olabiliyor nasıl geçer tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim
lilasmomy Ben de sonlandırmayı düşünüyorum nasıl yaptınız? Mastit olmamak için ilaç vs kullandınız mı? Sanırım biraz elle sağım yapmanız gerekiyor şişkinliği azaltmak için