atarepla Ben evlenirken almıştım 4 sene oluyor, hiç kullanmadım korkuyordum. Bir iki haftadır eşim evdeyken cesaret bulup kullanıyorum ama hala korkuyorum tek başıma kullanamıyorum patlar diye. Siz kullanıyor musunuz? Hiç patladı mı 🙈🙈
usenmedimyaptimbirvelet atarepla yok patlamadı. Ama abim itfaiyeci öyle vakaya gitti. Kadının suratına kapağıyla birlikte mercimeklerde yapışmış Yüzü yanık olmuş :(
muazze atarepla elim kolum duduklu kullanmayanlarida ben hiz anliyamiyorum.bu velibimetten nasil faydalanmazssiniz
bidebayilistersenferiya atarepla kullanıyorum patlamadi inşallah patlamaz elim ayağım kolum gövdem resmen. Annemin evinde de kullanırdık ondan sebep herhalde
momas atarepla çok şükür patlamadı. Hemse hani öyle pahalı markada değil klasikler varya onlardan almıştım karacadan 5 yıl oldu çok memnunum
aslhns usenmedimyaptimbirvelet ben de korkardım evlendikten 6 yıl sonra aldım yeni alismistim kullanmaya nur topu gibi bir fobim oldu 🤗
aslhns muazze kemik suyu yapıyor etleri kısa sürede lokum gibi yapıyor nohut fasulye mısır haşlıyor müthiş bişey gerçekten 5-6 yıl sonra kulllandim korkumu yenip ama ara ara korkuyorum patlar mı diye 🥲
dogapoyraz atarepla Annemde bende Fissler düdüklü tencere kullanıyoruz ve hiç patlamadı ben 4 yıl 3 aydır kullanıyorum çokta memnunum işimi kolaylaştırıyor yemek yapmak çocukla zoruma gitse hemen düdüklüme sarılıyorum kısa sürede yemek yapabiliyorum
alpmila atarepla hiç kullanamıyorum o varken mutfağa bile giremiyorum ama eşim kullanıyor cok g0zel bir şey gerçekten ama hiç cesaretim yok kavurup suyunu filan ekliyorum eşim kapağını kapatıp süresini tutuyor pişince de o açıyor öyle giriyorum mutfağa 😅😂
eceonon atarepla yıllardır duruyor korktum açmadım bile kutusunu. Bir aydır bi keşfettim her şeyi düdüklüde yapıyorum😅 güvenilir bir düdüklü alırsanız çok korkmuyor insan. Bir de patlasa da çok nüyük patlamalar olmuyor sanırım genelde, yaşıyorsun yani😁
maygirl atarepla 7 yıldır evliyim.kızım olduktan sonra kullanmaya başladım.şuana kadar neden kullanmamışım aklıma şaşırdım.bukadar basit ve pratik biseyi..Uygun kullandıktan sonra en önemlisi tıka basa doldurulmadıktan sonra sınırına dikkat edilirse pekte birşey olmaz.
TalentedMom atarepla ben yeni nesil düdüklü kullandım patladı korkumdan kullanmıyordum kayınvalidem eksi tarz düdüklü tencere almıştı başa onu kullanıyorum ne varsa eskilerde var
Esoskirec atarepla ben de korkudan hiç kullanamıyordum fissler aldım patlamıyor diye. Ben de sorayım ya kızlar normal tencerede yaptığım yemekler gibi asla lezzetli olmuyor özellikle et pişirdiğimde çok ağır kokuyor yiyemiyorum halbuki et aynı et neden böyle nerde yanlış yapıyorumdur