Merhabalar, bebeğime doktor kilo alımı için Bebelac pepti junior yazdı. Fakat bebem biberon almıyor emiyor ek gıdayı yiyor çok güzel bir şekilde mamayı yogurta kattım, kaşıkla yedirdim ama redediyor. Kilosuda düşük malesef😞 tecrübeli annelerin fikirlerini bekliyorum