4 gün sonra 8 aylik olucak ama ne bir emekleme ne bir hareket yok sadece yorulunca donuveriyoe oyuncak filan alicak oldugunda onun dışında kendi etrafinda yatarak dönüyor normal mi
Kollarından tutup yavaş yavaş adim attirmaya başladım ama kendisi bir çaba sarf etmiyor erken mi daha acaba gören daha emeklemiyor mu kalkamiyor mu vs. diyor