Oğlum bu yıl 1. sınıfa başladı arkadasım yok diyodu geçen gösteri icin okula gittim arkadaslarının kendini tersledigini ittirdigini gördüm bu zamana kadar oğlum hic anlatmadı olayı kendisine soyleyip sordugumda hep oyle olduklarını söyledi ve sen ne cevap veriyosun dedigimde susup gidiyorum diyo oğlum cok sessiz sakin kendi halinde bi cocuk ögretmeniyle konustum simdi olmasa sonra ezilecek kendini korumayı ögrenmesi lazım dedi ne yapmalıyım nası davranmalıyım bilmiyorum