3 aylık bebeğim var. Önceki gece büyük stres üzüntü yaşadım. Ondan beri içim soğumuyor ve sanırım bu sütüme de yansıyor. İki gündür emiyor ama yutkunma duymuyorum sonra ağlayıp bırakıyor mama vermek zorunda kalıyorum. Stresten süt birden mi kesilir? Arttırmak için ne yapabilirim?