AslanAnnesii12 10mg düşük bir doz etki etmez ki ya. Agresiflik de var diyorsunuz. Kendimi düşünerek yazıyorum ben de ilaç kullandığım dönem gerçekten anneme eziyet ettim. Annem çalışıyordu bir de. Bizi spora, müzik kurslarına gönderdi. Bence çok etkisi oldu üzerimde. Denemenizi öneririm. İlacın dozunu da arttırmanıyı doktorunuzla görüşmeyi öneririm. Enstrüman özellikle çok etkili oluyor. Veya yüzme, jimnastik gibi sporlara yazdırabilirsiniz.