Hanımlar oğlum 17 aylık bir ay sonra sütten kesmeyi düşünüyorum fakat 1 yaşından itibaren sadece emerek uyuyor ayak asla kabul etmiyor eltim dün sallayarak uyuttu mesela ama bana asla müsade etmiyor yakın olsak birilerinden destek alabilirdim alışması için ama herkese uzağım babasının da ayağında uyumuyor çünkü beni istiyor ne yapabilirim çözüm önerisi olan ? Yada şu bir ayıda geçirip bir şekilde sütten bi anda kesicem alışana kadar biraz perişan oluruz ama bakalım